Loading...

Vacature commercieel medewerker binnendienst / secretaresse

Wie ben jij?

  • Je bent open, praktisch en ondernemend;
  • Het organiseren en plannen van je werk is je tweede natuur;
  • Je hebt je prioriteitenstelling in orde, voelt je verantwoordelijk en je handelt daar ook naar;
  • Je behoudt altijd overzicht en kan goed schakelen tussen werkzaamheden;
  • Uitstekende beheersing van de Microsoft Office-applicaties (waaronder Word en Excel);
  • Je kunt goed samenwerken, je bent positief en proactief;
  • Je kunt goed onder tijdsdruk werken, laat je niet gek maken en denkt graag mee met de mensen met wie je werkt;
  • Je hebt werkervaring bij voorkeur in soortgelijke functie;
  • Je hebt zin om het beste uit jezelf te halen. 

Wie zijn wij?

Wij zijn een ambitieus en allround vastgoedkantoor, gespecialiseerd in hoofdzakelijk bedrijfsmatig onroerend goed, gevestigd en werkzaam in de regio Schiphol/Haarlemmermeer. De sfeer binnen de organisatie is informeel en laagdrempelig. Er worden regelmatig leuke uitjes georganiseerd door en voor de collega’s. Collegialiteit zowel tijdens als na kantooruren vinden wij belangrijk.

Wat ga je doen?

Jouw taken zijn divers en voer je zelfstandig uit en betreffen secretariële en commerciële ondersteuning als verlengstuk van de adviseurs. Als commercieel binnendienst medewerker neem je de adviseurs veel werk uit handen. Van jou wordt verwacht dat je een proactieve houding hebt, verantwoordelijkheid kan dragen en zelfstandig bent in het uitvoeren van je taken. Daarnaast werk je marktinventarisaties uit en sta je klaar voor ad-hoc werkzaamheden. Op kantoor heb je je eigen volledig ingerichte werkplek in een uniek en modern gebouw, waarbij ook thuiswerken uiteraard tot de mogelijkheden behoort.

Wij vertellen je in een persoonlijk gesprek uiteraard graag meer over de kansen en mogelijkheden binnen ons kantoor!

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende baan bij/met een gerenommeerd vastgoedkantoor, binnen een omgeving die geen dag hetzelfde is;
  • Werken binnen/met een hecht en leuk team in een open en informele werksfeer;
  • Een actieve personeelsvereniging met meerdere leuke uitjes per jaar;
  • Marktconform salaris;
  • 24 – 40-urige werkweek;
  • 25 vakantiedagen (o.b.v. een 40-urige werkweek);
  • 8% vakantiegeld;

Spreekt deze vacature jou aan? Reageer dan snel!

Wij ontvangen graag jouw motivatiebrief met daarbij een curriculum vitae (inclusief foto).
vacature@schenkmakelaars.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Vragen?
023 557 22 88